Vážení zákazníci, vzhledem k zahraničnímu dovozu našeho zboží a vytížení přepravních služeb Vám bohužel nemůžeme garantovat doručení do Vánoc. Děkujeme za pochopení.
Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Časté dotazy - FAQ
Časté dotazy - FAQ

Produkty v e-shopu & Vytvoření objednávky

Co znamená dostupnost „skladem u dodavatele“?

Všechny produkty, které najdete na našem e-shopu, pochází z rozsáhlé sítě zahraničních dodavatelů. Zboží je tedy na skladě u těchto dodavatelů, od kterých zboží po objednání zasíláme přímo k Vám.

Jak si vybrat správnou velikost?

U každého produktu, který nabízíme v různých velikostech, najdete tabulku velikostí a často také obrázek pro pomoc s měřením. Podle této tabulky a obrázku si vyberete správnou velikost. Upozorňujeme, že vzhledem k tomu, že zboží pochází od různých dodavatelů z různých částí světa, se mohou velikosti různých produktů lišit – může se tak stát, že nějaký produkt pro Vás bude ideální ve velikosti S a jiný třeba ve velikosti M. Vybírejte si tak prosím správnou velikost u každého produktu zvlášť.

Kdy bude vyprodaný produkt opět skladem?

Pokud náš dodavatel přestane nějaký produkt nabízet, bohužel ho i my musíme z prodeje stáhnout.  Pokud byste měli zájem o nějaký produkt, který momentálně není skladem, využijte funkce "Hlídací pes" kliknutím na tlačítko "Hlídat cenu / dostupnost" - pokud bude produkt opět skladem, dostanete o tom oznámení na email. Tuto funkci můžete využít i pro sledování cen našich produktů.

Mám problém s objednáním zboží. Co mám dělat?

Během objednávání zboží může dojít k problémům. V takovém případě nás prosím kontaktujte na e-mail info@stylewear.cz a my se Vám obratem ozveme s řešením problému.

Mám dotaz týkající se určitého produktu. Co mám dělat?

Pokud chcete zjistit více informací o určitém produktu, neváhejte nás kontaktovat na e-mail info@stylewear.cz – obratem se Vám ozveme s odpovědí.

Jak mohu uplatnit slevový kód?

Slevový kód můžete uplatnit v nákupním košíku při procesu objednávání. Zaškrtněte checkbox „Mám slevový kupón“ a poté napište slevový kód do kolonky „Kód slevového poukazu“. Slevový kupón se aktivuje kliknutím na tlačítko „Uplatnit“ – sleva díky kupónu se hned promítne do ceny objednávky.

 

Jaké způsoby platby nabízíte?

Za Vámi objednané zboží můžete zaplatit mnoha různými způsoby – od platby kartou až po bitcoiny – podle toho, co Vám nejvíce vyhovuje. 

Zde je seznam způsobů plateb, které nabízíme: 

  • Platba kartou online pomocí platební brány GoPay 
  • Platba bankovním převodem
  • Platba bitcoiny
  • Platba přes Google Pay
  • Platba přes Apple Pay
  • Platba přes PayPal 

Podrobné informace o všech způsobech platby naleznete v sekci Způsoby platby

géčko.png  vbm_blugrad004.png  mastercard.png     File:Apple Pay logo.svg - Wikimedia Commons    

 

Doručení zboží & Sledování zásilek

Je možné sledovat zásilku?

Vzhledem k zahraničnímu dovozu je trasování zásilek možné pouze v některých případech. Pokud by zásilka nedorazila do 15 dnů a měli byste zájem o sledování jejího stavu, neváhejte vyplnit formulář na tomto odkazu či nás kontaktujte na email info@stylewear.cz a my Vám obratem na email zašleme trasovací kód zásilky, bude-li to u Vaší zásilky možné. 

Upozorňujeme, že zboží je možné trasovat až po jeho příjezdu do České republiky či na Slovensko (obvykle maximálně 15 dní od objednání), a to na stránkách České pošty či Slovenské pošty

Kolik stojí poštovné?

Standartní poštovné pro dovoz ze zahraniční stojí pouhých 90 Kč. Pokud však nakoupíte za více než 1000 Kč, budete mít dopravu ze zahraniční zcela zdarma.

Kdo mi objednávku doručí?

Poté, co zboží dorazí ze zahraničí, si zásilku v České republice převezme Česká pošta a na Slovensku Slovenská pošta. Do několika dnů od příjezdu ze zahraničí tak zboží dorazí přímo k Vám.

Jak rychle mi bude zboží doručeno?

Naprostá většina objednávek ze zahraničí dorazí do 15-20 dnů od objednání. Maximální doba dovozu je 60 dnů – pokud zboží do té doby nedorazí, máte nárok na vrácení peněz.   

Doručujete i do zemí mimo Českou republiku a Slovensko?

Náš e-shop funguje primárně v České republice a na Slovensku. Na Vaši žádost můžeme objednávku dodat i na adresu mimo Českou republiku a Slovensko, v takovém případě nás prosím kontaktujte předem. 

Lze objednávku stornovat?

Jako zákazník máte právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. Může se stát, že objednávku nestihnete stornovat včas, to však není žádný problém. Jakékoliv zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení.

Více informací najdete v sekci Reklamace & Vrácení zboží.

 

Zákaznický účet

Jaké jsou výhody zákaznického účtu?

Díky zákaznickému účtu Vám zůstanou vaše osobní údaje uloženy v e-shopu, opakované nákupy u nás tak budou mnohem jednodušší. V zákaznickém účtu můžete také přehledně najít všechny své objednávky i s fakturami. Nakupující se zákaznickým účtem mají také předností možnost pokládat dotazy na zákaznickou podporu v sekci „Komunikace s obchodem“.

Potřebuji mít zákaznický účet pro vytvoření objednávky?

Ne, objednávky můžete vytvářet i bez zákaznického účtu.

Zapomněl(a) jsem heslo od zákaznického účtu. Co mám dělat?

Pokud již máte vytvořený účet, ale zapomněli jste své heslo, klikněte v sekci přihlášení na tlačítko „Zaslat zapomenuté heslo“. Budete přesměrování na stránku, kam zadáte svou e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci. Zašleme Vám na ni e-mail s odkazem pro nastavení nového hesla.

Jak změnit heslo od zákaznického účtu?

V zákaznickém účtu klikněte na tlačítko „Změna hesla“. Po zadání původního hesla a nového hesla bude Vaše heslo změněno.

Jak změnit osobní údaje (například email, jméno či adresu) v zákaznickém účtu?

V zákaznickém účtu klikněte na tlačítko „Osobní údaje“. Zde můžete své osobní údaje jednoduše změnit jejich přepsáním.  

 

Reklamace & Vrácení zboží

Zboží dorazilo poškozené či ve špatné velikosti. Co mám dělat?

Pokud chcete uplatnit reklamaci zboží, je nutné vyplnit reklamační formulář a ten poté naskenovaný zaslat na emailovou adresu info@stylewear.cz spolu s uvedením důvodu reklamace.

Podrobné informace o reklamaci a vrácení zboží najdete v sekci Reklamace & Vrácení zboží.

Jak vyplnit reklamační formulář?

Reklamační formulář najdete v sekci Reklamace & Vrácení zboží; případně v příloze obchodních podmínek. Pro uplatnění reklamace je třeba tento formulář vyplnit a naskenovaný zaslat na emailovou adresu info@stylewear.cz spolu s uvedením důvodu reklamace. 

Pokud byste si nebyli jistí, jak reklamační formulář vyplnit, neváhejte nás kontaktovat na email info@stylewear.cz

 

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Neváhejte nás kontaktovat!

Kontaktovat nás můžete na e-mailu info@stylewear.cz. Můžete také použít Direct Message (DM) na našem Instagramu. Rádi Vám pomůžeme.